A szám,amit Bella énekelt

2010. június 25., péntek

7.fejezet:Veszekedés és csók

Meghoztam a kövi fejeztet. A kommi határ 7, de többet kapok akkor sem sértődöm meg .Ez a fejezetet BraveAngelnek. Itt a romantika.  Puszka  
Bella szemszöge:


-Ez gyönyörű volt - hallattam a hátam mögött egy bársonyos hangot miután befejeztem az éneklést. Hirtelen megfordultam, és szembe találtam magam Edwarddal.

-Te mit keresel  - kérdezettem dadogva.

-Csak éppen a szobámba akartam menni, amikor láttam, hogy nyitva van az ajtó,é s kíváncsi lettem mit csinálsz - magyarázat.

-Akkor sem illik hallgatózni.

-Bocsánat. Amúgy, hogy teszi a szoba - kérdezte, miközben közelebb jött hozzám.

-Nagyon szép. Biztos sok munka volt vele.

-Alice szeret másoknak örömet szerezni, és imádja a lakberedezést. Szóval nem hiszem, hogy fáradság lenne. Meg mi amúgy sem tudunk el fáradni - mondta mosolyogva.

-Hát igen ti nem - mondtam szomorú.

-Mi baj - kérdezte.

-Csak tudott elég zavaró,h ogy én vagyok az egyetlen félvér a világ.

-Szerintem ebben nincsen semmi rossz, sőt sokkal jobb,mint ha vámpír lennél, mert így sokkal emberibb vagy.

-Miért lennék ettől emberibb  -kérdeztem.

-Mert félig az vagy.

-Ez nem jelent semmit, és egyáltalán mit jelent számodra az a szó, hogy ember.

-Még mit jelent ,ember az aki, ember nem vámpír.
-Az is aki, szórakozásból más embereket öl meg. Azok nem szerintem nem emberek, hanem egy lelketlen szörnyetegek - kiabáltam.
Nem akartam megemelni a hangomat, de egyszerűen udoritónak, hogy emberek képesek kedvtelésből, vagy pénz, és érdek miatt képesek ölni. Persze ez kicsit képmutatóan hangzik annak szájából, akinek a család tagjai emberek ölnek. De a vámpíroknál ez teljesen más eszet.

- A vámpírok a lelketlen szörnyetegek, nem az emberek - mondta dühösen. Volt valami fura a hangjában, mintha nem általánosságban beszélne, hanem egy bizonyos vámpírról.

-Ugye nem azt akarod mondani, hogy a családod mind szörnyeteg.

-Igen ,mivel mi vámpírok vagyunk - mondta tagolta, mintha egy hülye gyerekhez beszélni. Ezt nem hiszem el, hogy gondolhat ilyen baromságokat. Igaz nem ismerem a Cullen családot, de amit anyától hallattam,a bból biztos vagyok nekik van az egyik legszebb lelkük .Hiszen ellent mondtak a saját fajtájuk azzal ,hogy ember vér helyet állati vért isznak.

-Hogy mondhatsz ilyen .Attól,hogy valaki vámpír lesz az azt jelenti egyből, hogy elveszik a lelke.

-Ugye nem azt akarod mondani,hogy a vámpíroknak van lelke - keserűen felnevetett. Edward csilingelő nevetése betöltötte az egész szobát. Más különben már olvadoznék, de most túl mérges voltam rá.

-De, pontosan azt mondom. Főleg neked kéne ezt tudni, akinek ilyen családja.

-Bella te sem nem tudsz ami fajtákról - mondta lekezelően.

-Ó, igen végül is az apám a vámpírok királyi családjából származik, de igen én nem tudok semmit róluk.

-Bocsánat, hogy megsértetem volturi hercegnőjét.

Már emeltem a kezem, hogy felpofoztam, de ő elkapta a kezem. A másik kezemet is felemeltem, de mielőtt megpofoztam volna lefogta a kezemet.

Fránya vámpír refleszk. Majd egyszer csak magához húzott, és megcsókolt.Ha józan eszem hallgatnék most ellökném, de túl jó volt,e zért inkább visszacsókoltam.

10 megjegyzés:

  1. Mamma mia
    ez jó volt, nagyon jó!!
    Kövit!
    Licsy

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most mért hagytad abba olvasni akarom ,gyorsan hozd az ujjat /nem vagyok telhetetlen mi?/ üdv Böbe

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    és alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett:D
    Edward, jaj...
    Én Bellának adok igazat...
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  5. jó rész lett!
    kíváncsi vok, mi sül ki belőle :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Ohh nagyon jó lett..
    A veszekedés utáni béküléses csók..hmm jól hangzik ám Em biztosan megy majd poénkodni..:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  7. Naon jó:D
    Alig várom a kövit:P

    VálaszTörlés
  8. Jaj, köszönöm, nekem ajánlottad?
    Aranyos vagy, nagyon köszönöm.
    Nagyon jó lett a rész, gratulálok:)
    puszóó
    köszönöm:)

    VálaszTörlés
  9. Szia!!
    Nagyon tetszik a blogod és a történeted is.:)
    Végre csók...^^(L)
    Várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  10. Sziia!
    Nagyon szupi lett:)
    Nemrég kezdtem el olvasni a történetet de nagyon tetszik :D
    És mikor lesz folytatás????????!!!!!????!!!!!:D
    Már nagyon várom
    Puszi: Eveliin

    VálaszTörlés