A szám,amit Bella énekelt

2010. május 13., csütörtök

4.fejezet Aro kérése

 Szerintem ezen a képen sokkal jobban mutat Kristennel, mint Emilivel. Szerintetek nem?
Kérek szépen sok-sok komikát.
Ha szeretnétek valaki más szemszögéből is megismerni a történetet akkor írjátok meg nekem, hogy kiéből szeretnétek, és én majd megírom abból is. Ha nem irtok akkor csak Bellájéból, és Edwadéból lesz. Megszeretném köszöni bétázást Attanak.
Puszka


Edward szemszöge




Megint egy unalmas nap. Semmi kedvem nincsen iskolába menni. Felesleges gimnáziumba járni, hiszen az összes tanárnál több diplomám van, ezért újat úgy se tudnak mondani.

Persze nekem nincs beleszólásom, mert a látszatot fent kell tartanunk.

Alice hajnal óta nagyon furcsa, még a megszokottnál is izgatottabb. Szegény Jasper csodálom,hogy nyugodtan tud ülni a nappaliban. Emmett próbálja kiszedni Aliceból, hogy mit látott,de ő csak annyit mond,hogy nem sokára meg fog változni valami. Carlislenak legalább sikerült kiszednie belőle, hogy jó vagy rossz lesz-e a változás. Alice azt mondta,hogy fantasztikus lesz. Szerintem csak eltúlozta és mikor megemlítettem neki csak egy dühös nézést kaptam. Én még mindig azt hiszem, hogy Alice túlzott ugyanis fordult már elő, hogy ami neki fantasztikus volt, az nekünk( fiúk) borzalmas volt. Ugyanis drága nővérkéim vásárlásmániája nem ismer határokat. Esme, drága édesanyám reménykedik, hogy a változás az lesz, hogy végre megtalálom a társamat. Viszont én biztos vagyok benne, hogy ez nem fog megtörténni. Hiszen olyan lelketlen szörnyetegnek, mint amilyen én vagyok, nem érdemel egy csodát, mint a szerelem. A családom szeretné, ha végre szerelmes lennék. Tanya Denali, a család barátja,aki szeretné, ha több lenne köztünk, mint barátság, de én csak barátként tekintek rá, sőt eddig nem is találkoztam olyan vámpír nővel, aki "megdobogtatta" volna a szívemet. Lentről egy sikítást hallottam, gyorsan lerohantam.

Mindenki lent volt. Rosalie és Emmett a kanapén ültek. Ros egy divatmagazint olvasgatott,Emmett a tévét kapcsolgatta. Esme egy fotelben ült, Carlisle mögötte állt. Jasper Alice mellett állt, aki a kis aztalon lévő telefont szuggerálta.

Végre,vége,végre....... - Gondolta Alice.

Mielőtt megkérdeztem volna,hogy ki fog hívni megszólalt telefon. Alice egyből felvette,és oda adta apánknak a telefont.

- Halló, itt Carlisle Cullen- mondta apám.

- Szia barátom, Aro vagyok. Szeretnék egy szívességet kérni tőled -hallottam meg Aro hangját a telefon túlsó végén. Igaz nem illik hallgatózni, de nem csak én, hanem a többiek is hegyezték a fülüket, hogy hallják miről is beszélnek. Volturi nem gyakran kér szívességet, így érthető a kíváncsiságunk.

- Miről lenne szó?- kérdezte apám.

- Gondolom emlékszel még a lányomra Isabellára. Hát persze,hogy emlékszel, hisz vámpír vagy-sóhajtott fel gond terhelten.

Emlékszem milyen nagy felháborodás volt belőle, hogy a Volturi hármas egyike megszegte a saját parancsát miszerint elmondta egy embernek, hogy vámpír. Meg akarták ölni Kellyt, de Aro nem engedte, megígérte, hogy majd átváltoztatja. De utána megint kitört a botrány, amikor kiderült, hogy Kelly terhes. Aro Carlislet kérte meg, hogy vizsgálja meg szerelmét.

Apám kevés esélyt látott arra, hogy Kelly túl éli a szülést, de ő ragaszkodott a kisbabához, hiába győzködte, hogy nem ér annyit, hogy meghaljon.

Szerencsére a szülésbe nem halt bele, hála apám és Aro gyors közbe járásának. Isabella gyönyörű kisbaba volt, aki mindenkit az ujjai köré csavart még engemet is, de nekünk Anyámra és Rosra való tekintettel hamar haza utaztunk.

Kellynek hatalmas önuralma volt, így nem kellett félnie, hogy megtámadja a lányát. Ő szerelmével ellentétben vegetáriánus volt.

Utána már csak 40 év múlva hallottuk, hogy Kelly meghalt. A temetésre mi is el mentünk, de Isabellával nem találkoztunk.

-Igen - válaszolta apám.

- Azt szeretném megkérdezni, hogy nem lakhatna-e nálatok két évig amíg befejezi az iskolát.

Carlisle kérdőn ránk nézett, erre Alice felugrott.

- Igen, igen - vísitott. Esme,Jasper,Emmett bólintottak egyet. Rosalie csak meghúzta a vállat, majd lapozott egy az újságban.

- Persze - válaszolta apám.

- Akkor....- kezdett volna bele Aro,de Alice kivette Carlisle kezéből a telefont és félbe szakította Arot.

-Tudok mindent. Ne aggódj majd kimegyünk elé - hadarta testvérem.

- Rendben, köszönöm. Sziasztok - köszönt el .

- Szívesen - mondta húgicám.

Alice visszarakta a telefont a helyére ,majd ezer wattos mosollyal az arcán odafordult felém.

-Iskola után kimész a repülőtérre Bella elé. De most már irány a suliba, mert nem akarok elkésni - mondta majd elindult a garázsba.

Végül is úgy se terveztem semmit mára - gondoltam és elindultam én is a garázs felé.

10 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett a fejezett:) jó volt Edward szemszögéből olvasni:D alig várom a kövit! pusz

    VálaszTörlés
  2. tök jó volt
    már alig várom
    a kövi fejit

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon tetszik a történeted ,üdv jó hétvégét

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett, tetszik hogy olvashattam Edward szemszögét is:) És a bonyodalmak még csak most jönnek:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Jó volt így Ed szemszögéből is olvasni :)
    Ez a rész is nagyon jó lett!
    Már várom a kövi részt!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon tetszett, imádom az Edward szemszögéből írt történeteket, nagyon várom a folytatást. Gabi

    VálaszTörlés
  7. Non jó...új rész mikor?

    VálaszTörlés
  8. nagyon jo lett ...és várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  9. szia
    jó a sory várom mi jön ki belőle.
    így tovább!
    Licsy

    VálaszTörlés